Dracii ataca!!!

                                              HRISTOS A INVIAT!!!

    Se zice ca ziua buna se cunoaste de dimineata.Interesanta zi am avut si eu. De 3 ani de zile in satul nostru se desfasoara activitati de prozelitism abuziv din partea celei mai periculoase secte a Martorilor lui Iehova.In fiecare simbata a saptaminii ii puteam remarca pe strazile satului,de ceva timp am început sa discutam cu ei, despre teoriile care incearca sa na invete.Crestini suntem de 2000 de ani si legea morala data de Mintuitorul este actuală şi va fi pînă la sf.Lumii. Invataturile date de ei sunt MINCINOASE. Deaceia in sat la noi nu se poate permite ca asemenea invataturi sa fie raspindite,si voi fi tare in privinta asta pentru apararea credintei mele strabune. De ce este importanta ziua de astazi, de dimineata primesc un telefon in care mi se zice ca trebuie neaparat sa ma prezint la sectorul de politie, prezenta obligatorie. Prietenii nostri Martorii mincinosi dupa discutiile avute cu ei in acele zile sau intristat ca nu le permitem sa mai invete lumea toate prostiile in care au ajuns sa creada ei. Au avut si timp liber in sat la noi.Acum au actionat in judecata faptul ca nu le dam voie sa mearga prin sat. Asta si este fericirea mea de dimineata.A fost o zi foarte interesanta anume prin faptul acesta. De omul eretic dupa prima si a doua discutie sa te departezi dar ei nu vor lucru asta.

                           Succese mari in lupta contra lupilor rapitori!!!

Lasă un răspuns

