IEHOVISTII (IV)

Si calculatorul meu ma da de sminteala,ce sai fac? Lucrez la textele cu aeasti sectanti, care sunt proorocii care prevestesc sfirsitul lumii,iehovistii,Am o perioada de timp care o urmaresc deja cu atentie si nu pot sai fac nimik am incercat de toate pina ce am schimbat si Windows-ul la calculator dar nici asta nu a ajutat.Calculatorul meu a luato razna si despre ce vroiam sa va spun, nu vrea sa scrie cuvintul iehovist , cred ca are o insemnatate oarecare. Si dracii cunosc scriptura si se cutremura dar nu fac voia Domnului.Asa si compu meu cunoaste ce vreau sa scriu dar nu indeplineste ordinile date.Cred ca este un semn de la Dumnezeu ca trebuie de luptat cu ei mai profund si mai intensiv.Mai datimi sfaturi cum ar trebui de dat in cap lor fara par.

Lasă un răspuns

