Martorii lui iehova (iehovisti V)

TREBUIE NOI SĂ NE RUGĂM ŞI SĂ NE ÎNCHINĂM DOMNULUI IISUS HRISTOS? MARTORII SPUN CĂ LUI IEHOVA. DAR CE SPUNE BIBLIA? CUI S-AU RUGAT ORBII DIN CAPERNAUM PENTRU VINDECARE? (Mat.9,27-29) Şi plecînd Iisus de acolo, doi orbi se ţineau după El şi strigau şi ziceau: ,,Miluieşte-ne pe noi, Fiule al lui David!” După ca a întrat în casă, au venit la El orbii şi Iisus i-a îtrebat:,,Credeţi că pot să fac Eu aceasta? Ei I-au zis: ,,Da, Doamne!” Atunci S-a atins de ochii lor zicînd:,, Fie vouă după credinţa voastră!” Şi s-au deschis ochii lor.

CUI S-A RUGAT FEMEIA CANAANEEANCĂ PENTRU VINDECAREA FIICEI SALE? (Mat.15,21-22,28) Şi ieşind de acolo, Iisus a plecat în părţile Tirului şi ale Sidonului. Şi iată o femeie canaaneeancă din hotarele acelea, striga, zicînd: ,,Miluieşte-mă, Doamne, Fiul lui David!, fiica mea este rău chinuită de demon”… Atunci răspunzînd Iisus, i-a zis: ,,O, femeie, mare este credinţa ta; fie ţie precum voieşti!” Şi s-a tămăduit fiica ei din ceasul acela.

CUI S-A RUGAT ORBUL LA ÎNTRAREA LUI IISUS ÎN IERIHON? (Luca,18,35-43) Şi a fost că-n timp ce Se apropia El de Ierihon, un orb şedea cerşind la marginea drumului. Şi auzind el mulţimea trecînd, întreba ce este aceasta. Şi i-au spus că trece Iisus Nazarineanul. Şi el a strigat, zicînd:,,Iisuse, Fiul lui David, miluieşte-mă!” Şi cei ce mergeau înainte îl certau să tacă, dar el cu atît mai mult striga:,,Fiule a lui David, miluieşte-mă! Şi, apropiindu-Se, Iisus a poruncit să-l aducă la El; şi cînd acela I-a fost aproape, l-a întrebat:,, Ce voieşti să-ţi fac?” Iar el a zis:,, Doamne, să-mi capăt vederea”. Şi Iisus i-a zis:,, Capătă-ţi vederea! Credinţa ta te-a mîntuit”. Şi îndată şi-a căpătat vederea şi-L urma slăvind pe Dumnezeu.

CUI S-AU RUGAT ORBII LA IEŞIREA LUI IISUS DIN IERIHON? (Mat.20,29-34) Şi ieşind ei din Ierihon, mulţime mare venea în urma Lui. Şi iată doi orbi care şedeau lîngă drum, auzind că trece Iisus au strigat, zicînd:,, Miluieşte-ne, Doamne, Fiul lui David!” Dar mulţimea îi certa ,ca să tacă; ei însă şi mai tare strigau, zicînd:,, Miluieşte-ne, Doamne, Fiul lui David!” Şi Iisus, oprindu-Se, i-a chemat şi le-a zis:,, Ce voiţi să vă fac?” Ei i-au zis:,, Doamne, să se deschidă ochii noştri!” Şi făcîndu-I-Se milă, Iisus S-a atins de ochii lor şi ei îndată au văzut şi I-au urmat Lui.

CUI S-A RUGAT BARTIMEU ORBUL PENTRU VINDECARE? (Marc.10,46-52) Şi au venit în Ierihon. Şi ieşind El din Ierihon cu ucenicii Săi şi cu mulţime mare, Bartimeu orbul, fiul lui Timeu, şedea cerşind la marginea drumului. Şi auzind că este Iisus Nazarineanul, a început să strige şi să zică:,, Iisuse, Fiul lui David, miluieşte-mă!” Şi mulţi îl certau, ca să tacă; el însă cu mult mai tare striga: ,,Fiule al lui David, miluieşte-mă!” Şi Iisus, apropiindu-Se, a zis:,,Chemaţi-l” Şi l-au chemat pe orb, zicîndu-i:,,Îndrăzneşte, scoală-te; te cheamă…”. Iar orbul, lepădîndu-şi haina de pe el şi sărind în picioare, a venit la Iisus. Şi l-a întrebat Iisus, zicîndu-i:,,Ce voieşti să-ţi fac?” Iar orbul I-a răspuns:,,Să-mi capăt vederea, Învăţătorule!” Iar Iisus i-a zis:,,Du-te, credinţa ta te-a mîntuit!” Şi îndată şi-a căpătat vederea şi-I urma lui Iisus pe cale.

CUI S-A RUGAT ŞI S-A ÎNCHINAT LEPROSUL? (Marc.1,40-42) Şi a venit la El un lepros,rugîndu-L şi îngenunchind şi zicînd:,,Dacă vrei, Tu poţi să mă curăţeşti”. Şi făcîndu-I-Se milă, Şi-a întins mîna şi S-a atins de el şi i-a zis:,,Vreau, curăţeşte-te!” Şi îndată s-a depărtat lepra de pe el şi s-a curăţit. (Luca 5,12-13) Şi a fost pe cînd era El în una din cetăţi,iată un om plin de lepră; şi văzîndu-L pe Iisus, a căzut cu faţa la pămînt şi I s-a rugat zicînd:,,Doamne, dacă vrei, Tu poţi să mă curăţeşti”. Şi întinzîndu-Şi nîna, S-a atins de el, zicînd: ,,Vreau,curăţeşte-te!” Şi îndată S-a dus lepra de pe el. Vezi şi (Mat.8,2-3)

CUI S-A RUGAT ŞTEFAN CÎND ERA LOVIT CU PIETRE (Fapte.7,59-60) Şi îl loveau cu pietre pe Ştefan, care se ruga şi zicea:,, Doamne Iisuse, primeşte duhul meu!” Şi, îngenunchind, a strigat cu glas mare:,,Doamne, nu le socoti lor păcatul acesta!…” Şi zicînd acestea, a adormit.

PE CINE ÎL INVOCĂ APOSTOLUL IOAN ÎN APOCALIPSĂ? (Apoc.22,20) Cel ce mărturiseşte acestea, zice:,,Da, vin curînd”.- ,,Amin! Vino, Doamne Iisuse!”

CUI S-A ÎNCHINAT MAI MARELE SINAGOGII DIN CAPERNAUM? (Mat.9,18) Pe cînd le spunea El acestea, iată că un dregător, venind, I s-a Închinat, zicînd:,,Fiica mea a murit de curînd; ci, venind, pune mîna Ta pe dînsa şi va trăi”. (Marc.5,22-23) Şi a venit unul din mai -marii sinagogii, cu numele Iair; şi văzîndu-L, I-a căzut la picioare şi L-a rugat mult, zicînd:,,Fiica mea este pe moarte; vino şi pune-Ţi mîinile pe ea, ca să scape şi să trăiască”. (Luca 8,41) Şi iată că a venit un bărbat, al cărui nume era Iair; şi acesta era mai-marele sinagogii. Şi căzînd la picioarele lui Iisus, Îl ruga să vină în casa lui.

CUI S-A ÎNCHINAT APOSTOLUL PENTRU? (Luca 5,8) Şi văzînd Simon Petru, a căzut la genunchii lui Iisus, zicînd:,,Ieşi de la mine Doamne, că sunt om păcătos…”.

42 răspunsuri

  1. Iehova este alt nume dat lui Dumnezeu. Isus fiind Dumnezeu, este Iehova.

    Problema aici nu este daca sa ne rugam lui Iehova sau nu, ci iehovistii si-au facut zeul lor, si l-au numit Iehova. Cel pe care-l numesc ei Iehova nu este acelasi al Scripturii.

  2. DACA ATIT ATI INTELES VOI DIN BIBLIE,EU CE POT SA VA FAC??EU STUDIEZ BIBLIA CU MARTORII LUI IEHOVA SI M-AM CONVINS CA EI AU DREPTATE.SCRIPTURA LOR LE DA DREPTATE.DAR DACA POPII TE INVATA SA -I RESPINGI DIN START PE EI SI LITERATURA LOR,CUM POT EU SA VA CONVING.??CUM FACE UN JUDECATOR???ASCULTA NUMAI O PARTE SI AVOCATUL APARARII SPUNE-SEFU PE ASTIA NU MAI TREBUIE SA-I ASCULTI CA NU ARE ROST-SI JUDECATORUL NU-I MAI AUDIAZA.PAI ASTA ESTE CURATA INCHIZITIE!!FA-TI CURAJ SI DISCUTA CU ACESTI OAMENI SI VEI GASI ADEVARUL.INCEARCA SI NU VEI REGRETA,BATE SI TI SE VA DESCHIDE.

  3. Da eu nu inteleg de ce pina acuma nu ai mers sa studiez cu preotul din sat Biblia? cine tea oprit?.
    Chit e vorba de judecatorie iehovistii mau dat in judecata pe mine si ce sa fac merg sami apar credinta pina la capat.
    Acest lucru til sugerez si eu tie incearca sa vezi partea reala a lucrurilor.Mintuitorul ne spune ca vor veni multi hristosi mincinosi care vor face minuni vor muta muntii dar nu acolo va fi adevarul.

  4. CINE SPUNE CA NU AM MERS??AM FOST LA ORTODOXI,PENTICOSTALI,BAPTISTI,DAR CIND VINE VORBA DE CUVINTUL LUI DUMNEZEU,CIND II INTREBI DE NUMELE LUI DUMNEZEU DAU IN BILBIIALA TOTI.IEHOVISTII NU FAC MINUNI MAI DEGRABA MOASTELE DVS,CRUCILE SI ALTELE .CEEA CE SCRIE MAI SUS DESPRE ISUS ESTE ADEVARAT DAR CE FACEM CU CELELATE VERSETE IN CARE ISUS FACE REFERIRE CLARA LA CEL CARE L-A TRIMIS,CINE ESTE MAI MARE CA EL??CU RUGACIUNEA SA MODEL LASATA NOUA CE FACEM??TATAL NOSTRU CARE ESTI IN CERURI,SFINTEASCA-SE NUMELE TAU(CARE NUME,CUM PUTEM SFINTI ACEST NUME??)FACASE VOIA TA (CARE ESTE VOIA SA???ISUS A FACUT VOIA LUI IEHOVA SAU PROPRIA VOIE)???VIE IMPARATIA TA (CE IMPARATIE??)PRECUM IN CERURI ASA SI PE PAMINT(CE ESTE IN CERURI SI CE AR TREBUI SA FIE SI PE PAMINT???CUI MULTUMESTE ISUS DUPA FIECARE ASTFEL DE MINUNE??CARTILE LUI PAVEL CU CE INCEP ELE??CINE ESTE SALVATORUL SI CINE ESTE CEL TRIMIS SA SALVEZE??SI MULTE ALTELE PE CARE LE IGNORATI CU BUNA STIINTA.INSA ALTCEVA DERANJEAZA BISERICA ORTODOXA TOATA INDIFERENT DE TARA-ADEVARUL ESTE CEL REVELAT DE BIBLIE NU SFINTELE TRADITII ROMANESTI,BULGARESTI,RUSESTI SAMD.DAR DUPA ROADE SE CUNOSC ADEVARATII CRESTINI-SUNTEM NOI CRESTINI CIND NE UCIDEM RUSI CU ROMANI,UNGURI CU ROMANI,SIRBI SU CROATI??DA SAU BA???NU TOTI SUNT BINECUVINTATI DE PROPRIILE BISERICI???

  5. DA,si pe mine iehovistii mau luat cu Tatal nostru pentru inceput si mai apoi am ajuns hat departe cu ei dar nu mai lasat cuprins de minciunile lor.pentru a intelege am sati relatez mai jos putin cum a mers treaba cu iehovistii. si daca vrei putem discuta scripturistic mai departe despre ce doresti,am sa ma stradui sa-ti raspund la toate intrebarile care te framinta.
    Cu 7 ani de zile in urma intimplator am dat in strada de niste iehovisti, de ai DVS si am stat putin de vb cu ei, la care sau refuzat sa discute mai departe spunind ca vor anunta despre mine altcuiva mai sus poate sa ma intilnesc cu mai marii lor.Dar acestea Biblic sau dus ca sa mai invete caci nu stiau a da raspuns la intrebari”Daca nu poti da raspuns fiecaruia dupa trbuinta lui atunci nu mai esti trimis al lui Dumnezeu”.A trecut o saptamina si ma intilnesc cu mai marii acestea.Am avut noi primele 3 lectii si vazind ca am succese mari mau luat la o intilnire cum ii zici tu intilnire la Sala.Zis si facut numai ca cind am ajuns la sala nu mai amanuntesc detaliile cum si sub ce fel am intrat caci stii ca celor care nu apartin sectei nu li se permita sa intre acolo.Am intrat eu inauntru si ca sa vezi a fost asa o lectie interesanta caci nici cei mai mari dupa aia nau vrut sa vb cu mine despre Religie si Biblie.Da Tema era una (Cum vine finantarea din strainatate a sectei) si care sunt remunerarile Iehovistilor mai mari.De aceia nu ma ia prin surprindere capacitatile tale de a discuta Biblic sau de a vorbi ca secta ta este una foarte mondiala.
    Cerceteaza mai bine istoria tarilor Europene si ai sa vezi ca nici in una nu sunteti legalizati (Ex.Franta).
    Am mers conform legii in activitatile mele de combatere a iehovis-mului pina la judecata. Intregul sat cunoaste activitatile caci le faceam cu ei impreuna.Sa fi vazut cum au iesit intr-o simbata dimineata numai tineret dornic sa-si apere credinta Ortodoxa sa fi vazut cum fugeau saracii iehovisti.Dar un apostol nu se teme el merge si la moarte cum avem exemplu celor 12 apostoli.Dar ai vostri ce fac? fug ca dracu de tamiie.
    Deci daca vrei sa vorbim biblic si sa nu-ti mai spun ca secta voastra este cea mai mare traficatoare de fiinte umane, copii,arme si narcotica din lume.
    Deci eu mam bazat tot timpul pe un singur lucru pe istorie. Religia Ortodoxa este dintru inceput si va mai fi mult timp pina la sfirsitul veacului de aceia vezi si tot odata raspundemi si mie chind a aparut iehovistii?

    • Religia ortodoxa nu este dintru inceput, ci din 1054, deci de 956 de ani.

      Nu vechimea unei religii o face valida, pentru ca altfel islamul e mai veche si totusi nu e adevarata. Ateismul e si mai veche, si totusi nu e adevarata. Hinduismul, budismul si confucianismul au aparut inainte de a veni Isus pe pamint…si totusi nu sint adevarate.

      De aceea doar pentru ca ortodoxismul e de aproape o mie de ani…nu il face adevarat.

  6. Draga cristina ca sa te dezghet putin iti voi zice urmatoarele:Credinta ortodoxa este religia data de Dumnezeu primilor oameni fagaduinta Mintuitorului si Venirea Sa la Plinirea vremii.Religia vechiului testamment este mai veche te chit toate religiile pamintului. In 1054 apare catolicismul si nu Ortodoxia.

    • Ai dovezi ca Dumnezeu a spus Evei si lui Adam ca le da credinta ortodoxa asa cum este astazi? Sa fim seriosi!

      Cit despre 1054, la marea Schisma, biserica catolica s-a despartit si de acolo a luat fiinta biserica ortodoxa. Inainte de 1054 nici nu a existat urma de biserica ortodoxa.

      Cit despre vechime…acum am spus, nu vechimea da validitatea unei religii, ci Adevarul pe care il urmeaza.

  7. o da chiar ca trebuie sa mai cercetezi!!!

  8. Iehovistii apar in 1872

  9. Ortodoxie inseamna DREPTSLAVITOR.

  10. D-LE ION BACAL,NU STIU CE SA CRED DESPRE DVS.IN PRIMUL RIND NU SUNT MARTOR AL LUI IEHOVA,SUNT INCA ORTODOX DE LA 3-4 LUNI(OARE DE CE AM FOST BOTEZAT IN NECUNOSTIONTA DE CAUZA-EXPLICATI-MI)SI NU AM AUTORIZAREA SA VORBESC IN NUMELE LOR.ACUM O LUNA AM FOST LA O INTRUNIRE A PENTICOSTALILOR.AM PUS INTREBARI(NU I-AM LUAT LA INTREBARI) TOT ASA CUM V-AM RUGAT SI PE DVS.MAI SUS.FARA SA MA CUNOASCA M-AU ACUZAT CA SUNT ADVENTIST SI OR SA VINA SI EI LA NOI SA NE PUNA INTREBARI.DECI REACTIA LOR A FOST EXACT CA A DVS.CIND SPUNETI CA MARTORII SUNT TRAFICANTI DE COPII,ARME,DROGURI.MARTURII VA ROG NU VORBE-N VINT ARUNCATE DOAR PTR.CA NU PUTETI RASPUNDE LA INTREBARI SIMPLE.MAI AVEATI SA SPUNETI CA SUNT CANIBALI SI VINOVATI DE INCALZIREA GLOBALA.MARTORII LUI IEHOVA NU ESTE SECTA CI CULT RECUNOSCUT DE STATUL ROMAN.SI MULTE ALTE STATE ALE LUMII.CAUTATI DEX-UL SI VEDETI SI INTELEGETI CE SCRIE DESPRE SECTA.EU AM FOST LA ADUNARILE LOR,SI NIMENI NU M-A DAT AFARA,CUM SUSTINETI CA NUMAI MEMBRII AU VOIE.MINTITI CU NERUSINARE SI O STITI PREA BINE.ADUNARILE SUNT DESCHISE ORICUI FARA RESTRICTIE.NIMENI NU-I INVATA SA SELECTEZE OAMENII.CUM NICI ISUS NU A FACUT-O.TEAMA DE ADEVAR II SPERIE PE MULTI.CITESC PE BLOGURILE ORTODOXE TOT FELUL DE MIZERII DESPRE ACESTI OAMENI,INCIT I-MI E RUSINE PT.ATARE AFIRMATII FIIND ORTODOX SI CUNOSCINDU-I PREA BINE.IAR DVS.VA ROG SA CAUTATI BIBLII EDITATE INAINTE DE 1944 SUB ABLADUIREA INALT PREASFINTIILOR VOASTRE ORTODOXE IN CARE NUMELE LUI DUMNEZEU-IEHOVA-APARE DE MII DE ORI(APROPO-DACA EI SUNT INALTPREASFINTITI,MA INTREB DUMNEZEU SI FIUL SAU CE OR FI DOMLE???!!)NU AM PERSONAL ACESTE EDITII ALE BIBLIILOR (EDITATE CIND IN ROMANIA NU ERA PICIOR DE MARTOR,DECI NU POT FI ACUZATI CA AU FALSIFICAT-O)DAR DACA FACETI EFORTURI SA LE CAUTATI VA VETI CONVINGE.EU LE-AM VAZUT,LE-AM ARATAT SI ALTOR ORTODOXI SI CE CREDETI??LE-AU RESPINS DIN START,NICI MACAR CURIOZITATEA NU IA IMPINS SA LE RASFOIASCA.VA MIRA CA OAMENII SUNT ATIT DE INDOBITOCITI SI IN ATITA INTUNERIC SPIRITUAL??CIND NU VREI SA VEZI ADEVARUL NU VREI SI GATA,NIMENI NU TE POATE OBLIGA,CUM NICI DUMNEZEU NU NE OBLIGA LA CEVA.ATI VAZUT CA SI POPA ALA CARE BATEA UN CREDINCIOS CU PUMNII SI PICIOARE FIIND SI FILMAT NU RECUNOSTEA IN RUPTUL CAPULUI FAPTELE SALE

  11. SI FIINDCA TOT SPUNETI DVS SA DISCUTAM PE TEME SCRIPTURALE AM CITEVA INTREBARI LA CARE VA ROG SA-MI RASPUNDETI 1.DACA CREATORUL NOSTRU ARE UN NUME DISTINCT-A NU SE CONFUNDA CU TITLURILE-,CIND SI-L SPUNE DUMNEZEU IN BIBLIE SI DACA EXISTA ACEST NUME CARE ESTE SI CE SEMNIFICA 2.CITEZ DIN BIBLIA ORTODOXA PSALMUL 110.1;DOMNUL A ZIS DOMNULUI MEU:SEZI LA DREAPTA MEA,PINA VOI PUNE PE VRAJMASII TAI SUPT PICIOARELE TALE.SI VERSETUL 4.DOMNUL A JURAT,SI NU-I VA PAREA RAU:-TU ESTI PREOT IN VEAC,IN FELUL LUI MELHISEDEC> CARE DOMN SE ADRESEAZA CARUI DOMN???CINE ESTE PREOT IN VEAC??? 3.DACA NUMELE IEHOVA APARE IN VREO BIBLIE ORTODOXA,UNDE SI CE SEMNIFICA. 4.STATUILE,ICOANELE,SFINTII ZUGRAVITI ,CRUCILE SUNT SAU NU IDOLI.DORESC CITATE DIN BIBLIE PRO SAU CONTRA 5.CE SEMNIFICA CUVINTUL ALELUIA DIN SLUJBE?? 6.CE INSEAMNA EVANGHELIE??? 7.EVANGHELIA DUPA IOAN 1.1,2:LA INCEPUT ERA CUVINTUL,SI CUVINTUL ERA CU DUMNEZEU SI CUVINTUL ERA DUMNEZEU.EL ERA LA INCEPUT CU DUMNEZEU.-CINE CU CINE ERA? DACA-MI EXPLICATI ACESTE INTREBARI DE MAI SUS VA ROG EXEMPLIFICATI CU VERSETE FARA CA ACESTEA SA INTRE IN CONTRADICTIE CU ALTELE REFERITOARE LA ACELEASI SUBIECTE SAU ACTIUNI ALE SUBIECTELOR.ASTEPT.

    • Hai mai Bine sa le luam pe rind caci la toate odata nu pot raspunde,daca iti raspund pe rind poate vei intelege ceva dar daca raspund la toate odata te vei ciocni cu mai multi pereti odata.Ma tem sa nu ramin fara cititori.
      Crad ca in partea iehovistii X am si inceput sa raspund la prima intrebare care te framinta,sper sa intelegi ca iehovismul este o zombare a persoanei si il lasa fara vointa libera.
      De ce acum persoanele care au 30,40,50 de ani in organizatia iehovista iese din ia si Trec ANUME la ORTODOXIE?

  12. DLE BACAL A-TI UITAT SA SPECIFICAT- ATUNCI CIND FUGEAU MARTORII DE LE SCAPARAU CALCAIELE DE CREDINCIOSII DVS CU CE ERAU INARMATI-CU SFINTELE SCRIPTURI SAU ALTCEVA???

  13. CIND SPUNETI CA ENORIASII DVS.I-SI APARAU CREDINTA SI MARTORII ALERGAU DE LE SFIRIIAU CALCAIELE SA NU-I PRINDA,,CREDINCIOSII”” CE AVEAU EI(ENORIASII DVS) IN MIINI-BIBLIA CU ARGUMENTE SAU PARI??!!

    • Ba enoriasii nu aveau nimic nici Biblie caci au traditia si nici pari caci au cuvintul lui Dumnezeu pe buze.Daca ei (enoriasii) vor tacea atunci pietrele vor vorbi.

  14. DA,TRADITIA.SFINTA TRADITIE ROMANEASCA,BULGAREASCA,RUSEASCA,UNGUREASCA DAR ASTA NICIODATA NU I-A IMPIEDICAT PE CRESTINII UNGURI,SI CRESTINII BULGARI,SI CRESTINII RUSI SAI MACELAREASCA PE ROMANI SI INVERS,CA SA NU AMINTIM DOAR ZONA NOASTRA GEOGRAFICA.ASTA NU I IMPIEDICA PE ROMANI SA INJURE,BEA,FUMEZE,PREACURVEASCA,FURE(NU CUMVA CRESTINII DEPUTATI,SENATORI,PRESEDINTI,MARTORI LA PROCESE JURA CU MINA PE BIBLIE ???NU SUNT EI CRESTIN ORTODOXI???NU JURA EI STRIMB???CUNOSC EI CE SPUNE SCRIPTURA???CIT CEE A CE FAC DUPA ESTE IN PERFECTA ARMONIE CU CREDINTA LOR)MINT DE INGHEATA APELE,FURA CIT SE POATE,PREACURVESC DIN BELSUG CACI SUNT DESTULE ENORIASE DISPUSE,NU PARTICIPA PREOTII ALATURI DE EI LA FEL SI FEL DE FESTIVITATI,ONORURI ADUSE UNUIA SAU ALTUIA,NU ADEVARATULUI DUMNEZEU??FIIND PREZENTI APROBATI FAPTELE LOR!!HALAL CREDINTA!!CUVINTUL LUI DUMNEZEU PE BUZE-DA,DA!!CUVINTUL LUI DUMNEZEU ESTE SFINTA SCRIPTURA DATA OAMENILOR PENTRU INDREPTARE,CUNOASTERE,PENTRU CA OMUL LUI DUMNEZEU(OMUL APROBAT DE DUMNEZEU) SA FIE PREGATIT PTR ORICE.PREOTII,IN NUMELE DUMNEZEULUI LA CARE VA INCHINATI APROBA SI SFINTESC SODATII(COPII FARA INSTRUIRE BIBLICA) IN AFGANISTAN SI IRAK UNDE UCID SAU SUNT UCISI!!!ASTA ESTE TRADITIA SI CUVINTUL LUI DUMNEZEU(FALSULUI DUMNEZEU) LA CARE VA INCHINATI!!!???CE CAUTATI CU CREDINTA IN POLITICA??DE UNDE SI CU A CUI AUTORITATE DIVINA FACETI ACEST LUCRU???CUI II SLUJITI???ADEVARATULUI DUMNEZEU SAU SATANEI STAPINUL ACESTEI LUMI???FAPTE NU VORBE!!CREDINTA FARA FAPTE(IN ARMONIE CU VOINTA LUI IEHOVA) ESTE MOARTA!!!SI ASTA PTR.INCEPUT!!!

    • Dar iehovistii vostri ce fac… sunt cei mai mari Traficatori de Arme ? sunt cei mai mari Traficatori de Droguri? sunt cei mai mari Traficatori de Fiinte Umane?sunt cei mai mari Traficatori de Organe?si chiar cei mai mari Traficatori de Singe ? Unde este Dumnezeul vostru? Este in fundul iadului SATANA ESTE cel care conduce cu voi.!!!

  15. DLE BACAL,CUM SPUNEAM MAI SUS,FAPTELE DEMONSTREAZA CREDINTA.IN CURAT SPIRIT CRESTIN ORTODOX,FACETI AFIRMATII GRAVE FARA SA DEMONSTRATI CEEA CE SUSTINETI.CEEA CE AFIRM EU MAI SUS SE SI DEMONSTREAZA;VA SFATUIESC SA DESCHIDETI TELEVIZORUL LA STIRILE DE PESTE ZI,CITITI ZIARELE,SI VA CONVINGETI CE ISPRAVI AU MAI FACUT CRESTINII DVS.DIN CARE CEL PUTIN 80 LA SUTA SUNT ORTODOXI.DACA V-AS CUNOASTE PERSONAL,V-AS CHEMA IN JUDECATA PTR,ACESTE GRAVE CALOMNII DAR INAINTE DE ASTA VA JUDECA CREATORUL.DE FAPT SUNTETI DEJA JUDECAT.IAR DESPRE FAPTUL CA MARTORII SUNT CONDUSI DE satana VA INSELATI AMARNIC.DUMNEAVOASTRA IL ONORATI SI II SLUJITI,DIN MOMENT CE FACETI AFIRMATIILE DE MAI SUS FARA DOVEZI,MAI MULT il onorati scriindui numele cu MAJUSCULE,DLE BACAL,CRESTIN ORTODOX.SI INCA CEVA;;;EU NU SUNT MARTOR AL LUI IEHOVA,DAR NICI ASTA NU PRICEPETI!!!!

  16. Dragule ,nu conteaza, numai ce am venit de la judecata si numai asta si faceti stiti sa va jucati cu legea noastra ortodoxa.As dori eu sa te cunosc si sa-ti dau sa saruti tricolorul sa vedem ce vei face atunci? sau sa te pun sa chinti imnul de stat? si abia dupa aceia sa vedem care pe care va da in judecata.
    Nu conteaza ce secta sunteti tot lui Dracu va supuneti!!!
    „Nu poti sluji la doi domni Lui Dumnezei si lui mamona”

  17. EXACT,ASA SPUNE SI BIBLIA,INSUSI ISUS CRISTOS.DUMNEATA CUI CREZI CA-I VOI SLUJI???TRICOLORULUI INTONIND IMNUL DE STAT SI MARSALUIND LA LUPTA IMPOTRIVA SEMENILOR MEI,OAMENII SAU INTONIND CINTECE DE SLAVA ADEVARATULUI DUMNEZEU SI RESPECTIND PORUNCILE SALE-SA NU UCIZI SI SA-TI IUBESTI APROAPELE CA PE TINE INSUTI.SUNT CRESTIN FIINDCA SUNT ROMAN SAU SUNT CRESTIN FIINDCA SUNT OM???DACA , ACUM ,IN ACEST MOMENT, SUNTETI INROLAT PE LOC SA MERGEM SA ZICEM IMPOTRIVA UNGURILOR,DVS.CE A-TI FACE??TRAGETI SAU NU IN EI???DA SAU BA???FACETI VOIA LUI DUMNEZEU SI CRISTOS SAU A OAMENILOR???ASTEPT RASPUNS CONCRET!!

  18. Iata raspunsul concret ni-L ofera insusi Mintuitorul „Dati cezarului ce-i a cezarului si Lui Dumnezei ce-i a Lui Dumnezeu”.Noi CRESTINII ORTODOXI de alungu timpului facem voia Lu DUMNEZEU!!!Voi dracilor de iehovisti veniti in satla mine si cautati sa-mi aratati legea ca permite ca sa mergeti si sa vestiti imparatia lui antihris si tot odata voi sunteti cei care nu incalca legea???????????????????????
    Sunteti niste fatarnici Mintuitorul spune: „sa ne ferim de acesti lupi rapitori”
    Ia spunemi cine erau inrolati in armata romana?aoare nu crestinii ortodoxi?????? (sau vei zice ca si acesta sunt urmasi ai lui abel si sunt iehovisti. TIMPENIA PAMINTULUI), Sf.Gheorghe,Sf.Dumitru ai citit viata lor???? Cei 40 de mucenici de la Sevastia(o legiune intreaga) oare nu erau crestini ortodoxi????? Sf Stefan cel Mare care te-a aparat de dusmani, atit ai poporului kit si ai credintei oare nu erau crestini ortodoxi???? La fel si ceilalti conducatori ai tarilor Moldovei, Romaniei si Transilvaniei.Oare pamintul pe care tu mergi nu este SFINTIT cu SINGE DE MARTIRI AI STRABUNILOR NOSTRI????Oare cei care au aparat nu erau crestini otodoxi??????Toti sectantii sunt niste lasi, niste impostori care incearca sa fuga de ADEVAR!!!
    Mintuitorul ne spune:”Cunoateti adevarul si ael vava facepe voi liberi” dar voi sectantilor ce ati devenit????Robi ai lui satana?????? Robi ai pacatelor voastre????? Care dintre voi in copilaria sa nu sa jucam cum zicem noi „de-a razboiul” oare copii celor mai reumite popoare cuceritoare Cin-ghis-han oare acolo copi nu erau invatati de mici cum sa lupte?????im poporul roman aceias chestiune era copii invatati de mici cum sa lupte!!!!!! Asa si pe voi satana va invata cum sa mergeti in Focul vesnic acolo unde este plingerea si scrisnirea dintilor!!!! Aveti grija unde mergeti sectantilor caci Diavolul cauta sa distruga creatura lui Dumnezeu careste omul dar noi trabuie sa-i stam impotriva,iar voi dracilor de sectanti faceti voia lui de aici de pe pamint.Aveti grija unde mergeti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Unicul scop al omului aici pe pamint este mintuiea!!!!! care la voi este voia lui satana!!!

  19. cei care l-au intrebat pe Isus daca este bine sa si plateasca impozitele catre autoritati,doreau de fapt sa l dovedeasca ca si un razvratit,pentru al gasi vinovat de nesupunere fata de imperiul roman.si prin asta sa-l indeparteze fiindca el ii invata pe oameni legea Tatalui sau.Isus sesizind intentia lor,cunoscindu-le atit de bine motivatia lor,nu le-a dat satisfactie ci,verificind moneda cu chipul cezarului pe ea a raspuns-Da-ti cezarului ce este al cezarului(adica taxele si impozitele) si lui Dumnezeu ce este al lui Dumnezeu,adica inchinarea adevarata si exclusiva.asta nu inseamna ca daca cezarul ma inroleaza sa lupt impotriva semenilor mei-sa-i ranesc,sa-i ucid,(sa-i ucid d-le bacal,nu sa-i sarut)trebuie sa execut neconditionat ordinul,ci mai degraba cum spunea tot Isus sa fiu ascultator de Dumnezeu decit ascultator de oameni.de aceea va spun si cu asta termin-legea lui Dum,nezeu nu este nici facultativa,nici respectata pe sarite ci obligatorie daca doresti sa asculti de el,ca si conducator.si vorbesti de cine la cine se inchina.si cui slujeste.cu alte cuvinte d-le Bacal,dumneata esti un potential ucigasi de oameni,in numele credintei tale.aceea nu este credinta adevarata,oricite etichete a-ti agata de ea si oricit v-ati stradui sa-i aduceti argumente cum ca Dumnezeu aproba faptele dvs.alegeti-faceti voia lui Dumnezeu sau a conducatorilor vremelnici??dar unde este atita incrincenare,nu este loc si de iubire!!

  20. Dar oare Stefan cel Mare nu a avut iubire fata de semenii sai ????fata de patrie?????? fata de aproapele????
    Sf.Apostol Pavel ne spune: „Sa implinim legile ca toate sunt de la Dumnezeu”.
    Deci apararea patriei este o datorie crestina!!!
    Lasii nu au voie sa traiasca la mine in tara!!!

  21. ba da a avut si stefan iubire de semeni,caci insusi cronicarul spune ca ,,era degraba varsatoriu de singenevinovat..ce aiurezi mister bacal,ce intreb eu si ce-mi raspunzi tu.ce spune legea lui Dumnezeu si cum o rastalmaciti voi.Toate tarile lumii au armate.de aparare spun toti.daca toti au armate de aparare(repet de aparare) de cine sa se apere mister bacal????toti ne aparam de cine???intelegi ce spun???Sa implinim legile lui Dumnezeu nu legile umane care contravin legilor divine,d-le bacal crestin ortodox.a indemnat vreodata Isus Cristos pe cineva sau a atacat el insusi pe cineva in numele credintei sale,asa cum esti tentat tu sa faci???L-a incurajat el pe cel ce scosese sabia sa l apere pe Isus sa nu fie arestat sa atace si sa ucida pe robul preotilor???Nu mai degraba i-a poruncit-Matei .26.52.-Bagati sabia in teaca ,caci cine scoate sabia,de sabie va muri! Si tot cuvintul lui Dumnezeu Biblia spune-Mai bine un caine viu,decit un leu mort???Pai daca voi faceti Voia tatalui vostru,satana,normal ca va inchinati la idoli,ucideti in numele lui(caci Adevaratul Dumnezeu Iehova,nu a cerut,nu cere asa ceva)dar voi vreti sa curga singe caci sunteti credinciosi nevoie mare.Va pling de mila,caci aveti minte cit un pusti degradinita. iar tara apartine tuturor locuitorilor ei,mister bacal.De cind esti tu proprietarul acestor paminturi???Intregul pamint este Proprietatea celui ce l-a creat nu a ta dle bacal.asa ca luativa perdeaua pe care satana v-a pus-o pe ochi sa nu vedeti adevarul,si reveniti la sentimente mai bune.

  22. Aha cred ca va arde, va frige durerea asta de ati apara patria de aceia va razboiti atit de tare impotriva moralitatii ortodoxe de aceia nu va place armata si pe la spate secta voastra este cel mai mare traficator de arme!!!!!!!!!!!!!
    Ian cerceteaza vechiul Testament nu oare Dumnezeu zice poporului evreu sa lupt cu poporul amalecit cu egiptenii cine zice lucru asta oare nu Dumnezeu???????????????????????????? Cred ca Rahatul asta de iehovisti care inunda patria mea trebuie de aruncat la locul Bine meritat,groapa de gunoi,-

  23. cum spuneam dar nu pricepeti,Dumnezeu nu doreste ca adevaratii crestini sa se razboiasca intre ei sau cu alti oameni.Ti-am mai explicat sa vii cu dovezi atunci cind scoti aberatii pe goarna cum ca martorii sunt tot ce este mai rau.Eu m-am convins ca este invers.Cit despre ceea ce cerea Dumnezeu poporului lui Israel sa se razboiasca sau nu cu anumite popoare,atunci avea o motivatie-Adevaratul Dumnezeu al lui Israel,pe numele sau Iehova,(intreaba macar de curiozitate un evreu)a promis acestora un teritoriu anume.Toti ceilalti locuitori ale acelor teritorii se inchinau la cu totul alti dumnezei,carora le sacrificau si copii.Iehova Dumnezeu nu a cerut israelitilor sa faca asa ceva dimpotriva le-a dat legi clare.pe care sa le respecte.Erau dispozitiile sale.Atita timp cit popoarele celelalte intelegeau care este adevaratul Dumnezeu,erau invitate sa faca parte din poporul sau.Numai atunci cind se impotriveau,cind faceau ce este rau impotriva lui Iehova erau pedepsiti.Chiar si din poporul lui Israel au fost pedepsiti atunci cind paraseau caile drepte ale lui Iehova.Odata cu Isus,Dumnezeu a luat o alta decizie-poporul sau va fi ales din toate natiunile pamintului,indiferent de rasa,etnie,limba.Asa ca mai bine ti-ai irosi energia in studierea Cuvintului lui Dumnezeu(nu al oamenilor) si ai intelege adevarul.Moralitate ortodoxa spui???Azi,10.11.2010,mergind sotia la tomberon cu gunoiul,ce crezi ca a gasit???o biata catelusa cu puiul ei,intr-un sac de plastic bine legat la gura,aruncat intre ceilalti saci cu gunoaie.auzind scincetul catelusei,a cautat si a dat de ea.Citeva gauri de la ghearele ei ia p[ermis sa aiba minimum de oxigen.Sotia a ramas socata,a eliberat-o pe ea si puiul ei,a mers in apartament de unde ia adus iaurt si piine.in aceasta zona nu exista picior de alta religie,numai ortodoxi.Asa ca mister Bacal,vezi cita moralitate cresin ortodoxa colcaie pe aici???Vai mama voastra.Iehova i-mi este martor ca spun adevarul!!!

  24. De unde stii tu ce vrea Dumnezeu??????
    I regi 15,18 „Apoi te-a trimis Domnul la drum, zicând: Mergi şi dă junghierii pe Amaleciţii cei necredincioşi şi luptă împotriva lor până îi vei stârpi.”
    ati demonstrez rautatea iehovistilor trebui sa vb fata in fata.
    prin anii(284- 311) a trait Sfantul Mare Mucenic Dimitrie si era fiul voievodului cetatii Tesalonicului, botezat in taina de parintii sai, de frica cruntelor prigoane impotriva crestinilor. Si il invatau parintii in camara cea ascunsa a palatului lor toate tainele sfintei credinte, luminandu-i cunostinta despre Domnul nostru Iisus Hristos, precum si milostenia cea catre saraci, savarsind, adica, faceri de bine, celor ce trebuiau.
    Deci, nu dupa multa vreme, a cunoscut imparatul ca voievodul Dimitrie este crestin si s-a maniat foarte
    Drept aceea, intorcandu-se biruitor dintr-un razboi cu scitii,Maximian a poruncit sa se faca praznice in fiecare cetate, in cinstea zeilor, si a venit imparatul si la Tesalonic. Si, Dimitrie fiind intrebat, de sunt adevarate cele auzite despre dansul, a raspuns cu indrazneala, marturisind ca este crestin si a defaimat inchinarea paganeasca. Si indata, imparatul a poruncit sa-l inchida in temnita, pana la incheierea jocurilor in cinstea venirii sale.

    Si se bucura imparatul, mai ales, vazand pe un luptator vestit. Lie, vandal de neam, inalt, puternic si infricosator la chip, ca se lupta cu cei viteji si-i ucidca, aruncandu-i in sulite. Deci, era acolo un tanar crestin, anume Nestor, cunoscut Sfantului Dimitrie. Accsta, vazand pe Lie ucigand fara crutare pe oameni, mai cu seama pe crestini, s-a aprins de ravna. Si vrand sa se lupte cu Lie a alergat la Sfantul, in temnita, cerand de la dansul rugaciuni si binecuvantare ca sa-l poata birui pe acel ucigas de oameni. Si, insemnandu-l cu semnul crucii pe frunte, Sfantul i-a zis: „Du-te si pe Lie vei birui si pe Hristos vei marturisi!”

    Deci, intrand in lupta cu Lie, Nestor a strigat: „Dumnezeul lui Dimitrie, ajuta-mi!” Si indata, trantandu-l jos pe Lie, l-a omorat. Si s-a intristat imparatul de moartea lui Lie. Afland insa ca Sfantul Dimitrie este cel care l-a indemnat pe Nestor sa se lupte cu Lie, imparatul a trimis ostasi, poruncindu-le sa-l strapunga cu sulitele pe Sfantul, in temnita, ca a fost pricina mortii lui Lie. Si aceasta, facandu-se indata, marele Dimitrie si-a dat sufletul in mainile lui Dumnezcu. Si s-au facut la moastele lui multe minuni si prea slavite tamaduiri. Tot atunci, din porunca imparatului, s-a taiat capul si Sfantului Nestor. !!!

  25. rautatea iehovistilor!!!care rautate frate ca m-ai innebunit!concret,nu basme si prostii inventate.De unde stiu eu ,un graunte de nisip in acest univers,ce vrea Dumnezeu??Din gura lui,cuvintul scris adica sfintele scripturi.Aici se afla izvorul adevarului,acel adevar care ne va elibera.la care si tu faci citire,dar fara sa-l numesti.Cit despre istorisirea de mai sus,explica-mi ce sa inteleg.Uite sunt sincer si nu inteleg ce vrei sa demonstrezi.

  26. Ma ,,, unde este spmerenia si evlavia dracilor de iehovisti iata eu am fo l voi un pik fara ca sa intru in secta si se vede deodata cum are loc spalarea creierului si zombare curata.Ian ute la tine dintroparte siai sa vezi unde est a u poti acst lucru atuni cuta adevarul !!!

  27. da,m-ai convins,ce intreb eu si ce raspunzi tu.este ca si cum un profesor ii da inainte cu predarea lectiei,dar cind un elev il intreaba ceva si el nu stie sa-i raspunda,ii raspunde sec-Taci din gura.si cine vorbeste de spalare de creiere???!!!Macar martorii i-ti si raspund la intrebari,calm,civilizat cu argumente din biblie,concret si la obiect.ca sa ma spal de pacate am sa gasesc o mumie la care sa ma inchin!!!lAaa,era sa uit.tot martorii sunt vinovati de incalzirea globala si criza mondiala,dar sa nu spui la nimeni.La revedere.

  28. Pe tine nu trebuie sa te convinga prima asculta apoi incearca saintelegi!!!

  29. INCET DAR SIGUR,FALSA RELIGIE VA FI DISTRUSA.ASTA ESTE PROMISIUNE ADEVARATULUI DUMNEZEU IEHOVA.CEL CE FACE SA DEVINA,ESTE DREPT.VA ALEGE OILE DE CAPRE,NEGHINA DE GRIUL CURAT.SINGURII CARE ACTIONEAZA IN ARMONIE CU BIBLIA SUNT MARTORII LUI IEHOVA.CA VA PLACE SAU NU,ASTA ESTE SITUATIA.DAR 2000 DE ANI DE INDOCTRINARE CU FALSA CREDINTA I-SI CULEGE ROADELE SI IN ZIUA DE AZI,PINA LA VENIREA REGELUI ISUS CRISTOS SI PE PAMINT.ADEVARATII CREDINCIOSI NU MINT SI NICI NU DEPUN MARTURIE MINCINOASA IMPOTRIVA APROAPELUI SAU.DAR CIND ORBII II CONDUC PE ALTI ORBI SI NICI NU-I LASA PE ALTII SA INTRE IN IMPARATIA CERURILOR LA CE SA TE ASTEPTI.MINCIUNI,CALOMNII,BLASFEMII.CRIME,FURTURI,CURVASARAIE CUM ZICE INCA UN MODEL DE CREDINCIOS ORTODOX GIGI BECALI,MITA,FATARNICIE,IDOLATRIE LA GREU.DACA CEI ASA ZISI 16 MILIOANE DE ORTODOCSI AR CREDE IN DUMNEZEU,ROMANIA AR FI DEASUPRA SUEDIEI,ELVETIEI,GERMANIEI DIN PUNCT DE VEDERE ECONOMIC.DAR EI DE LA CINE SA INVETE ADEVARUL???DE LA PASTORII LOR AVIZI DE PUTERE SI PREAMARIRE,DE AVERI SI MOSII???PRIETENE DESCHIDE ZIARUL ADEVARUL DE ASTAZI.18 NOIEMBRIE,SI VEDETI-VA ADEVARATA VOASTRA FATA.ACEASTA ESTE INIMA SI INCHINAREA VOASTRA PRECUM INALTPREASPAGARUL TEODOSIE.DAR IAR PARCA VAD CA O IEI PE ARATURA SI INCEPI SA BATI CIMPII.ASTA INTELEG AMICE CUM M-AI SFATUIT MATALE.DAR CUM A PROFETIT ISAIA CAP.2 CU 7,8,9-TARA LOR ESTE PLINA SI DE IDOLI,CACI SE INCHINA INAINTEA LUCRARII MAINILOR LOR,INAINTEA LUCRURILOR FACUTE DE DEGETELE LOR,OMUL PAMINTEAN SE INJOSESTE SI SE PLEACA INAINTEA LOR;NU-I VEI IERTA.NIMENI NU POATE SPUNE IN ZIUA DE AZI CA NU ARE CUNOSTINTA CA LA JUDECATA SA SPUNA -STII DOAMNE NOI N-AM AUZIT DE MATALE.ASA CA ACEIA VOR FI FARA SCUZA. SATANA NU DOARME,DAR VINE EL MATUROIUL…….

  30. Domnule Ion Bacal,dupa ce am citit discutia dv. cu domnul „nu conteaza” ,tin sa va spun ca vorbiti cam pe langa subiect, ar fi util sa va documentati mai bine despre subiecte religioase, de exemplu citind BIBLIA.

  31. si diavolul cunoaste Scriptura si fce fapte bune dar din iad nu vre-a sa iasa

    • SUNT ORTODOX SI IMI PARE RAU CA NU MA LASAA SA MA BOTEZ CAND SUNT MARE SI DIN CAUZA ASTA VOI FACE EXACT CUM ZICE BIBLIA..VOI PLECA LA PENTICOSTALI SA FAC BOTEZUL ACOLO…:)..IN REST NICI O RELIGIE NU TE MANTUIESTE…HARUL NE MANTUIESTE IN ISUS CRISTOS SI DUPA ACEEA FAPTELE PTR CA CREDINTA FARA FAPTE NU MERGE 🙂 SAU INVERS:p…ASA CA BOTEZUL OAMENI BUNI SI LASATI IEHOVA CARE SUNT RATACITI SI ALTELE…ORICUM SUNT ORTODOX SI VOI PLECA DE AICIA PTR CA VA ROG SA CITITI ISAIA 44 SI VETI GASI RASPUNSUL:)….PACE VOUA

  32. Genesa 2:7
    „Domnul Dumezeu a facut pe om din tarana pamantului, ia suflat in nari suflare de viata, si omul s-a facut astfel un suflet viu.”

    Daca omul este un suflet viu, dupa cum spune Biblia, de ce spun unii ca la moarte sufletul merge in iad, rai sau purgatoriu?

    Daca totusi exista un suflet care merege in rai, iad… Biblia mai spune ca la sfarsit ne v-a chema Domnul la judecata, daca dupa ce mor merg in rai sau iad atunci ce rost are sa mai merg la judecata? daca deja se alege un loc pentru mine? e interesant…..

  33. Da e foarte interesant!!! dar e mai interesant este faptul ca locul acela ti-l alegi singur.Dumnezeu numai tia aratat ce este bine si ce este rau dar tot odata El(Dumnezeu) ti-a dat vointa libera ca sa alegi!!!
    Sunt 2 feluri de judecati:
    1 chind omul moare si sufletul lui este asezat rai/iad in dependenta de faptele sale savirsite.
    2 judecata universala unde vor fi judecati toti oamenii pentru faptele savirsite si cele savirsite pentru aproapele nostru.
    Diferenta care este ca acum prin Rugaciunile Bisericii omul se mai poate salva/scoate din iad iar dupa judecata finala Biserica nu va mai putea sa-l scoata!!!

Lasă un răspuns

